Close
telebimy

Szukasz skutecznej reklamy? A wypróbowałeś telebimy?

Reklama się intensywnie rozwija w naszych czasach i marketingowcy cały czas poszukują nowych sposobów na dotarcie do klienta. Warto przetestować najnowocześniejsze sposoby reklamy w swojej firmie.

Reklama tradycyjna i nowoczesna

Nasi odbiorcy przyzwyczaili się już bardzo do reklamy tradycyjnej, dlatego coraz rzadziej zwracają na nią uwagę. Nie wczytują się w teksty, które są w niej zawarte, szczególnie, jeśli tekstu jest więcej, niż informacji graficznych. Współczesny człowiek bardzo szybko i odruchowo filtruje informacje, które do niego docierają i aby przykuć jego uwagę trzeba czegoś naprawdę specjalnego. Reklama telewizyjna również już nie przynosi skutków, ponieważ ludzie mają jej dosyć, wyłączają telewizor, ściszają dźwięk lub po prostu wychodzą z pokoju. Zdarza się, oczywiście, ż jakaś niezwykle skuteczna kampania dotrze do ludzi, ale to już rzadkość. Rozwija się obecnie bardzo reklama internetowa, lecz tu również coraz częściej można powiedzieć, że nie jest ona taka, jaką być powinna, a jej skutki są nie specjalne. Wielu internautów instaluje programy, które zwalczają reklamy, a skoro nie widzą przekazów to nigdy też nie zareagują na reklamę. Co trzeba w takim razie robić? Trzeba szukać nowych rozwiązań, a gdy zostają one odnalezione musimy w nie inwestować, szczególnie, że często nie są droższe, a czasem wręcz tańsze od tradycyjnych metod.

Współczesny rynek reklamowy

Na czym zależy reklamodawcom najbardziej? Oczywiście na dotarciu do jak największej grupy osób. Im więcej ludzi zna naszą markę tym większa szansa, że ktoś coś od nas kupi lub skorzysta z naszych usług. Takim nośnikiem, który pozwala dotrzeć do naprawdę wielu osób są telebimy. Od niedawna pojawiają się one, szczególnie w dużych miastach. Ich skuteczność jednak została już bezsprzecznie dowiedziona. Jeśli stawiamy telebimy to zawsze w najbardziej ruchliwych punktach miejscowości, gdzie mijają je zarówno piesi, jak i kierowcy. Taki telebim dziennie mogą mijać setki tysięcy osób dziennie. Która inna reklama ma taki zasięg? To, oczywiście pytanie retoryczne. Wiadomo, że telebimy wyświetlają najczęściej kilka reklam po kolei, ale nawet po uwzględnieniu tego, że nasza reklama pojawia się tylko jako jedna z trzech, czy pięciu możemy mieć pewność, że zauważy ją minimum pięćdziesiąt procent osób, które mijają dany ekran. Skoro pisaliśmy, że obecnie ludzie omijaja reklamy to dlaczego ma się to nie odnosić do telebimów? To proste. Co przyciągnie Twoja uwagę bardziej? Statyczny obraz w gazecie, czy może ciekawa ruchoma prezentacja, czy filmik? To co jest jasne, porusza się, ma intensywne kolory łatwiej przyciąga wzrok odbiorcy. Istotne jest również umiejscowienie reklamy, gdy kierowca stoi w korku lub przechodzień stoi na czerwonym świetle wtedy nawet z nudów będzie oglądał nasze reklamy. I zapamięta ją, jeśli jest odpowiednio przygotowana.

Konstrukcja reklamy

Telebimy wymagają od reklamodawców pewnej dyscypliny, przekazania danej informacji w jak najkrótszym czasie, ale jednocześnie w jak najbardziej atrakcyjny sposób. Przyciągnięcie uwagi to jedno, a druga sprawa to zaprojektowanie reklamy tak, aby odbiorca miał możliwość zapamiętania danych firmy, która się reklamuje. Numer telefonu wyświetlany przez 3 sekundy to nie najlepszy pomysł. Lepiej wyświetlić prosty adres strony internetowej lub sposób odnalezienia przedsiębiorstwa na portalu społecznościowym. Zainteresowani na pewno znajdą możliwość kontaktu i wtedy na spokojnie zapiszą numer telefonu.

© 2024 Trafne Myśli | WordPress Theme: Annina Free by CrestaProject.